Sunday, April 12, 2009

tidurkan,,lancap atas bontot


ni dia makcik gua yang dah terkene air gua

313 comments:

1 – 200 of 313   Newer›   Newest»
Gigil said...

well done... kalo dapat pancut atas bontot dia yg ketat dgn kain batik atau kain satin lagi ngam!

suke bontot jugak beb said...

Aku pernah gak wat camtu. Tapi kat akak aku lah. Macam gigil ckp, aku mmg stim gila kalo tgk akak aku pakai kain batik dan kain satin. Dia ni lak jenis suka tido siang. Jd selalu gak la aku lancap dan pancut atas bontot dia yang sendat dgn kain batik atau satin tu kalau dia tido tiarap mcm makcik lu tu. Kalau dia tido terlentang aku pancut kat peha atau perut dia. Kalau dia tidur mengiring aku pancut kat bontot atau pinggul dia. Tapi tu dulu. Skrg akak aku ikut laki dia keje kat Australia.

monster said...

untung bro ni. cemburu saya

sleman said...

ape pancut luar beb, pancut dalam la. tak berani la lu :p

afanderachenta said...

hahha.. habis bile kakak lu sedar.. kakak lu ckap ape

suke bontot jugak beb said...

Dia tak de cakap apa pun. Kalau kain batik dia basah pun dia buat selamba je.

Anonymous said...

Wa jumpa satu blog baik punya untuk pencinta-pencinta bontot.

http://syurgabontot.blogspot.com

Baik punya!!!! HAHAHAHAHA!!!!!

alibaba said...

pehhh...sodapp..nak gak oii

Anonymous said...

aku pon penah buat kat mak aku.
letakkan ubat tido pastu kongkek la satu ari. pergh best giler. ade dalam 20 kali aku pancut. mule mule kat pepek die pastu kat lobang jubor plak perghh lagi la sedap. banyak kali aku buat. asal aku horny je aku letak ubat tidor dlm air minum dier . kalo nak try la

Anonymous said...

aku pon sama gak.. dulu time akak aku demam dia mkn ubat demam.. ngantuk ubat tu.. aku tambah lg dalam air dia.. so ting tong ar dia.. mlm 2 aku masuk bilik pe lg.. trik seluar dia trus gesel konek yg aku yg tegang nie..sempat gak sumbat cikit dalam cipap dia.. x sedar pon dia.. hahah

Tam said...

aku wat kat mak member aku. time tu aku tido umah die. bapak die keje syif mlm. member aku dah tido. mak dia tido dlm bilik tp lampu bukak. aku masuk bilik mak dia dan lancap tgk bontot mak dia yg pakai kain batik masa tuh. tak tahan aku selak kain batik mak dia dan gesel kat kote aku kat cipap dia sampai jadi licin dan aku tekan masuk. dua tiga kali henjut aku pun pancut mani dalam cipap mak dia. aku tekan dalam-dalam. sebab tu aku suka ikut member aku balik umah. dah 3 tahun skrg dan dah 3 budak keluar muka macam aku. skrg tak payah camtu lagi sbb mak dia dah open terus kat aku. dia kantoikan aku beberapa bulan lepas. dia tersedar masa aku pancut dalam cipap dia. mula2 je marah tapi dia senyap tak bg tau sesape. tp skrg dia yg byk minta pulak.

allooosayang said...

bapak ! sedap sial , konek aq ni tgah stim gila ni !!

Anonymous said...

sume korang add aku bkeras75@ymail.com best la korang wat tuh

Anonymous said...

baru nie dapat rasa bontot akak sendiri.. perghh dapat urut2 batang celah bontot dia time tido 2....xyah susah2 selak kain je.. hehe... tido x tutup pintu.. hehe.. mana tahan tgk kain terselak....tp rasa dia buat2 x tau kot.. sbb dapat sumbat dalam burit hehe.. mengerang je tgkk hehe... so.. pe lg kawan2.. xkan tunggu kan?? heheh.. hinjut la..

Anonymous said...

aku jolok kat adik aku yg umor 12 tahun tu. best giler ketat. sume lobang dier aku jolok. paling best burit angan pepek die. berdarah aku kejekan

Anonymous said...

best gler tuh...adik ko x bising ke????die lyn ja ke

Anonymous said...

peh sedap gile..cmne ko tidurkn makcik ko

Anonymous said...

tgk bontot die pun gua dh terpancut...

Anonymous said...

dapat main ni peh sedap

Anonymous said...

Stim gila kat bontot mak aku. Selak kain batik dan selit masuk dalam bontot. Aku henjut cukup-cukup sampai dia terjaga dan marah aku. Aku cakap yg aku tau dia selalu lancapkan bapak mertua dia @ atuk aku dan pernah main dgn kawan bapak aku. Mak aku tak bole ckp apa terpaksa bagi takut rahsia bocor. Skrg kita org tak duduk rumah atuk. Tapi aku masih main bontot mak aku. Dan mak aku suka.

Anonymous said...

aku buat kat sepupu sebab stim kat bontot dia yang bulat dan bergegar dlm balutan kain batiknya. malam pertama aku lancap dan pancut kat atas bontotnya yg berkain batik. malam kedua aku lancap gunakan kain batiknya dan pancut celah bontot dia. malam ketiga aku lancap guna kain batiknya dan bubuh ky jel kat lubang bontot dia. bila nak pancut aku jolok batang aku masuk dan pancut dalam lubang bontot dia.

Anonymous said...

Fuhh untung lu dpt pancut dlm bontot. Wa mmg stim kat bontot mak tiri wa tapi dapat lancap pastu pancut kat bontot dia jelah. Tu pun bila dia tidur.

Anonymous said...

Wa stim gila kat bontot kakak ipar wa. Wa selalu melancap dan pancut kat bontot dia yang berkain batik time dia tido. Kadang-kadang wa tengok dah ada air mani kat kain batik dia sebelum wa buat. Wa suspek anak dia buat dulu sebelum wa.

Anonymous said...

ada lg x cite skodeng pancut ni...bes r...cite r lg

Anonymous said...

hehe.. tgk bontot makcik tu kat sini

http://www.imagebam.com/image/015eb1190289062

Anonymous said...

benda-benda mcm ni aku pernah gak wat dulu kat kakak aku. mmg dulu aku admire giler kat dia sebab bontot dia yang tonggek tu. Asal dia tidur je memang melancap je la aku sambil tengok bontot dia yang biasanya berkain batik. asal pancut je memang kat atas bontot dia je la. tapi bila aku dah kawin ni dah tak buat lagi benda-benda tak senonoh tu.

Anonymous said...

Kakak sedare aku ni bohsia.satu mlm tu die tdo,aku dpt bukak seluar die.1st time la aku tgk pantat live.stim siot.aku gesel btg aku kat panta die.tp x sempat msuk lubang dh terpancut.then die tersedar.esok tu die cter kt kwn2 die.die kate konek aku kecik.malu siot.

Anonymous said...

hahaha.. aku je rileks.. nak main g je kat akak aku.. xda hal.. hahah.. penah gak la kakak aku kena main ngan mmber2 aku... hahaha... dtg lg tumpang tido umah sewa bujang aku.. memang kena la mlm tu... dpt lak mmber gila2... habis kakak aku.. hahahah

Anonymous said...

haha.. mcm mana jadi macam 2????

Anonymous said...

Aku pernah pancut kat bontot adik sepupu aku umur 11 tahun. Dia tido masa tu, aku selak kain dia letak je terus terpancut. sedap siot dia lawa

Anonymous said...

Ada aku pernah lancap atas bontot awek cun dalam bas. Aku geselkan konek aku kat jubur dia dia tak perasan, last2 pancut kat jubo dia berbalut satin. sedapppp

Anonymous said...

Aku pernah buat dengan anak jiran aku, umur dia 10 tahun tapi bodi solid gila. Aku ajak dia naik umah masa mak ayah aku takde, dia memang sporting, pastu aku ajak main, tapi setakat aku gesel2 kat celah burit je la pasal dia kecik lagi takut gak aku. Tapi rasa best gak licin gitu, sampai aku pancut kat celah burit dia, kira 3 tahun gak la aku buang air kat dia

Anonymous said...

aku pancut kat kakak ipar aku sbb stim sgt tgk peha dia yg berkain satin. sekali dia terjaga masa aku pancut mani. dia tak marah tapi dia lancapkan aku. skrg dah 5 tahun kami skandal di blkg adiknya iaitu wife aku.

Anonymous said...

Aku pancut kat makcik aku masa dia tidur. Aku pancut kat peha dia, sedap gila. Peha dia putih melepak. Dia perasan ke tak aku peduli apa janji puas....

Anonymous said...

Aku baru je tadi puaskan nafsu aku dengan sorang budak pempuan kampung aku umur 8 tahun nama dia Irin. Lawa gila putih muka bujur sirih. Memang aku dah lama stim dengan dia cuma arini dapat kesempatan. Dia tak sek arini, aku ajak dia mancing pasal mak ayah dia takde kat umah keja. Masa kat semak aku pujuk dia jadi pelampias nafsu aku. Dia tak kisah tapi aku kasi rm 2. Huh, apa lagi aku pun bogelkan dia sebelum aku gunakan celah burit dia sebagai pelancap, sampai pancut kat celah. Aaaaahhhh enak!!!!

Anonymous said...

aku pnh jlt cpap adik aku mse die tdo.....best ,, mse tu die 12thn.. add ym id ceritasumbangmahram

Anonymous said...

aku dpt tangkap sis aku tgh wat projet dlm bilik dia time org tua aku xda.. hehe.. takut punya pasal.. dapat aku merasa...gile ar... bantai kakak sendiri.tetek pulak bulat cantik.. memang slalu aku nyonyot ler.. heheh.. asal nak je aku masuk bilik dia lewat mlm.. hehe.. tp nak try gak la ajak mmber skali.. leh gangbang hehehehe..

Anonymous said...

erkkk...sekarang sis ko bg lagi ker?? hehe.. klu nak ajak mmber ajak aku skali dowh... hahaha.. leh??

Anonymous said...

HAHA.. BAGI LA.. NAK TUTUP RAHSIA..KLU AKU MSUK BILIK TU.. ALAMAT DIA KUAR BILIK DIA DAH X BERBAJU LE.. HEHEHEH... ARI TU DAH PLAN DAH NAK KEKAH DIA.. DIA BALIK CLUB DGN MBUK DIA.. DAH TERLENTANG DAH TAS KATILL.. BF DIA PLAK DTG UMAH.. POTONG BTL HUHUHU

Anonymous said...

Aku suka balik kampung dan suka rembat kain batik makcik aku buat melancap sambil bayangkan bontot dia yang besar tu. Walau pun dia tak lawa tapi aku stim kat bontot dia yang melantun-lantun dan sendat dengan kain batik dia. Memang sedap melancap pakai kain batik dia yang lembut tu sambil cium bau badan dia tapi lama-lama boring juga. Jadi aku letak ubat tido dalam air dan bila dia minum dia pun tertidur dan aku pun liwat bontot dia puas-puas.

Anonymous said...

yang mak ko lancapkan atuk ko tu dia tak main sekali ker ngan atuk ko tu.. naper ko tak duk ngan atuk ko lagi

Anonymous said...

Awek aku pernah kena pancut kat bontot dia masa dalam bas. Patutlah dia kata ada something keras kat jubor dia, tapi dia tak alert pun. Last2 pas turun bas baru dia perasan ada cecair melekit kat kain dia basah.

Anonymous said...

Adik aku selalu jadi mangsa aku memuaskan nafsuku bila sangap. Aku selalu pancut kat celah bontot dia masa dia tido umur dia dalam 8-11 tahun tapi bodi mantap woo. Setiap kali pas aku tengok cite blue atau baca cite blue malam2, aku masuk bilik dia pelan2 dan gesel konek aku kat celah bontot dia sampai pancut. Kekadang aku saja bersihkan mani aku dengan burt dia menandakan kepuasan aku.

Anonymous said...

aku baru dapat tau.. lepas dh 10 tahun kawin ni baru bini aku bagitau kat aku.. 2 tahun lepas kawin lepas kawin dgn aku kalau dia balik kampung dia time aku tak ikut balik sama mesti bila dia bangun tido pagi jer ade kesan air mani kat bontot dia...

Anonymous said...

sape punye angkara bro???bni ko kne pncut,,ko xblik skali ke

Pecal =) said...

Mana dapat ubat tidur ? Sapa sapa tolong. Papal mesej kat shadowchaser3@yahoo.com, thanks

Anonymous said...

hmm tunang aku pon kena gak.. dia keluar karoke ngan bdk2 keta.. last2 sedar2 butang baju dah kena buka...kancing seluar pon sama.. sial tol

Anonymous said...

gua tak taw laa bro... sape punye angkara.. guq tanye bini gua tapi dia diam jer bro..

Anonymous said...

sapa lagi yg da kat umah lu time tu?

Anonymous said...

bukan kat umah gua laa bro.. kat umah mak bapak bini gua kat kg... yang ade umah tu mak bapak dia.. abang dia ngan adik dia jer..

Anonymous said...

lu x syak sapa2 ka? xkan bini lu xsedar time tu

Anonymous said...

gua x taw nak syak sape punye angkara laa tu bro .. kat rumah tu yang jantan nye bapak dia abang dia dgn adik dia jer laa.. adowwwhh.. mesti laa dia sedarkan.. fuhhhh..

Anonymous said...

Aku bru form5. Dulu aku form2, ada sorg ckgu olahraga aku ni bdn mantop gila. Aku dh main dgn dia byk kali smpai skrg pun sama. Walaupun dia dh kahwin. Badan mcm Neelofa. Payong habis laa. Dah 3 org cikgu aku dh main. Baru2 ni, ada cikgu baru masuk. badan belanja jugak laa. Dia ajak aku teman pegi ronda2 bandar. Pukul 8 gitu dlm kereta, aku tk tahan tngok tetek dia yg bulat aku terus ramas dan jilat2. Puting pink mcm jepun woi! Dia suruh aku berhenti dan sabar sbb dia kata atas katil lg best. Terus minggu ni kali ke 5 aku pancut dgn dia. Tpi cikgu lama aku tk lupakan. Puas betul woi

Lemang said...

lu tak tanye lg bini lu ker bro..sape punye kejer.. pancut kat bontot dia mase dia tido kat kampung

Anonymous said...

Ada sekali masa aku ngan kakak angkat aku gi Genting dia ajak, malam tu kitaorang tidur sebilik pasal dia takut tido sorang, dia kata dia cayakan aku takkan buat pape. Memang pun aku tak wat pape, tapi malam tu pukul 2 am aku bangun pasal aku nak pancut kat tetek dia yang dah lama aku geram. Aku tido atas lantai dia tido atas katil. Dia ni memang jenis tido mati. Tetek dia mak aih membukit cup C dalam baju satin itam dia. Aku pun slow2 keluarkan konek aku dan geselkan kat tetek dia sampai menggeletar konek aku. Last2 aku pancut kat tetek dia aaahhhh sedapnya. Pagi tu mesti dah kering kan mani aku so dia tak perasan la. Haha puas

Anonymous said...

Ada sorang budak kat tempat aku darjah 4 bodi solid. Punye la gedik sampai aku ngayat dia. Memula aku ajak dia main facebook kat komputer aku dalam bilik, aku suh dia duduk atas konek aku dia duduk. Mak aih sedap gila sampai mendiidh konek aku dbuatnya. Pastu aku kuarkan konek aku dia duduk lagi sedap. Sampai terpancut-pancut aku dibuatnya. sedap gila. Pastu aku ajak dia beromen dia nak, rupanya dah pernah kena tebuk ngan abang dia. Aku pun apa lagi, tebuk juga la lubang dia. Peh dasat gila, ketat lubang dia sampai aku pancut dalam burit dia melimpah-limpah. Banyak kali dah aku lepaskan nafsu aku kat lubang dia kiranya jadi penadah mani aku la

Anonymous said...

Aku rasa yang pancut kat bini lu tu mesti adik dia, pasal:

Budak lelaki kalo dah sampai akil baligh memang seks tak menentu, sapa ada dia rembat je.

2) Kalo bapak dia, takkan baru sekarang dia buat dan lagipun orang tua tak main pancut2 luar ni, sama la ngan abang dia, takkan sekarang baru dia buat.

3) Kalo budak lelaki memang dia akan lakukan lancap dan pancut je pasal dia hanya memerlukan kepuasan minimum.

4) Mesti bontot bini lu sekarang agak menggeramkan (sori) pasal dah kawin berbanding sebelum kawin dulu, pasal tu adik dia naik geram

CubChai said...

Gua x taw lu punye tiori bole pakai atau tak bro.. gua dah tanye bini gua..dia taw sape punye kjer..tapi dia tak nak bgtaw gua lagi..gua dh pujuk byk kali.. gua x taw nk buat mcm mane lg..gua pun nak taw nihhh.. ermm lagi satu gua muskil juge nih.. btl ker dia kena pancut jer kat bontot dia atau kena henjut sekali..adussss.. ermm bontot dia mmg besar n lebar laa bro..

Anonymous said...

BUDAK SKARANG DAH CERDIK BRO... GUA RASA DIA XPANCUT SAJA LA.. MEST GESEL2 CELAH BONTOT BINI LU...ATAU MUNGKIN DAPAT SKALI LUBANG BONTOT BINI LU TU

Anonymous said...

Aku rasa dia tak henjut lubang, pasal kalo tak mesti bini ko terkejut dan bangun. Kalo gesel2 celah bontot mungkin juga, pasal tu bini lu tak kecoh walaupun dia tau. Alah, aku saspek takde orang lain mesti adik dia pasal budak2 skarang ni selalu sangat tengok blue sampai tak bleh tahan

CubChai said...

Gua sakit pala laa pk pasal nie.. yang penting gua nak dgr dari mulut bini gua sendiri sape punye kjer.. lg satu gua nak taw jugak dia kena henjut atau tak..kalau bontot gua taw mmg bini gua tak kena punye.. dia mmg tak kan bg punye..dia tak suke btl anal sex ni.. btl ker adik dia.. bapak dgn abg dia tu leh cayer kerr???..sbb tu gua x mau tuduh bro..

Anonymous said...

wa rasa adik dia sbb wa pun pernah nakal macam tu dulu kat akak wa... asal dia balik kampung memang aku tunggu time dia tido... memang bontot dia yang menunggek dan besar tu jadi tempat aku buang air mani selalu... memang wa tau dia sedar keja nakal wa sebab selalu lepas wa buat keja tu tak lama pastu dia pun keluar bilik dgn muka konon bangun tidur, tapi bontot basah meleleh dengan air mani wa.

Time wa ada akak wa ni mmg seksi gile. Suka pakai kain batik ketat-ketat, legging, seluar track ketat, kain satin mmg buat mendidih air wa nak keluar.

Setengah tahun sebelum wa kawin wa selalu buat keja lebih gila. Wa selalu buka kain batik dia masa dia tido dan biarkan bontot dia open air. Pastu melancap dan pancut kat celah bontot dia.

Anonymous said...

Kemungkinan adik dia, tapi mungkin gak abang dia atau bapak dia kalau diaorang gila seks. Senang citer, aku pun biasa buat macam tu pada makcik aku masa dia tidur. Feeling dia lebih syok dari main ngan awek. Tak tau la kenapa. Tapi selalu aku akan gesel kat tetek makcik aku dulu slow2, sampai konek aku puas dalam 5-6 minit, pastu aku akan pancut kat bahagian tubuh dia yang terdedah biasanya kat betis. Mak aih seronoknya tak tau nak cakap.

Anonymous said...

Biasa aku buat dalam bas, tren atau dalam lif. Awek cina biasanya tarak hal, ada gak sekali-sekala awek melayu kasi bontot free. Peh sedap yang amat, dah puas gesel aku pancut kat bontot diaorang

Anonymous said...

gua rasa adik dia bkn gesel je.. aku rasa adik dia dah sumbat btg dalam cipap bini lu dah.. klu bontot mest bini lu sedar..rasanya memang dia hinjut burit bini lu la.. mungkin dah nak terpancut tu yg dia pancut tas bontot tu...bini lu tido seksi sgt kot.. tu yg dia stim tu...

CubChai said...

kenape lu ckp adik dia dh sumbat btg dia dlm burit bini gua.. dlm rumah kat kg tu yg jantan nyer bapak dia ..abang dia ngan adik dia.. gua dh tanye bini gua.dia diam jer.. x ckp apa..

Anonymous said...

Aku tak rasa dia sumbat dalam bontot, pasal kalo dah sumbat dalam bontot baik pancut kat dalam je, bukannya mengandung pun. Lagipun ingat sekali henjut boleh masuk ke?

Anonymous said...

Kalau nk koleksi gambar besh and hebat, add aku kt facebook. Kryll Kryptonite. Mcm2 ada. Melayu, india, Cina, negro pn ada. Konpem korang x tahan pnyer.

Anonymous said...

add aku kt sini.

http://www.facebook.com/kryll.kryptonite

gambar macam2 ada. dari bontot, smpai ke body yg hot, sumer aku da letak. macam2 bangsa ada. dari melayu, cina, india, indon, vietnam, arab, thailand, negro. pepandai ler korang tengok.

cepat add aku kt facebook owh! dijamin gerenti beres!

Anonymous said...

Semalam aku dapat pancut kat belakang sorang akak kat library. Masa tu aku tengah dok usha betis dia yang terselak paras lutut, stim gila. Pastu masa line clear aku slow2 pergi belakang dia aku lancap konek aku, pastu aku pancut kat belakang dia slow2. Mak aih sedap gila

Anonymous said...

Akak kerani ofis aku sporting giler, tak kisah setakat rapat2 sentuh2. Ada sekali tu, dia pakai kain satin lembut ketat warna hitam, pastu kebetulan dia suh aku tolong susun kertas kat meja panjang sambil berdiri, aku pun apa lagi cepat2 aku kuarkan konek aku dari spender letak dalam seluar aku menegak. Seluar aku kain licin hitam slack. Pastu masa kerja susun kertas tu aku geselkan konek aku yang mengeras tu kat jubor dia slow2, mak aih sedap gila apatah lagi kain dia licin, terasa licin kepala konek aku. Last2, aku pancut kat dalam seluar aku masa konek aku melekap kat jubor dia. Puas gila rasanya.

Anonymous said...

Aku selalu kalo gi disco aku peluk2 gro pastu aku gesel2kan konek aku kat jubor gro tu sampai aku pancut kat jubor diaorang. Gro2 pulak lawar2 dan seksi2. Biasa satu malam aku pancut 3 kali kat gro2 yang berlainan. Peh best

Kryll Kryptonite said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

mak mertua aku 53 tahun. body chubby, tetek besar, bontot lebar & tonggek. suka pakai t-shirt ketat tak pakai coli & berkain batik atau kain sarung satin kat rumah. kdg2 cuma bercoli & berkain batik je kalau cuaca panas. suka menonggeng & lentikkan body. suka pakai baju kurung satin yg sendat. janda anak 4 dan skrg stay dgn aku dan isteri. aku selalu letak ubat tido dlm air dia. lubang cipap lubang bontot dan dlm mulut dia puas aku pancut mani. kdg2 aku pancut kat tetek dia.

Anonymous said...

Sori lambat gila reply komen ko pada AUGUST 12, 2012 12:24 PM tu. Main ke tak dgn atuk aku tak tau la plak sbb aku selalu skodeng dia lancapkan je. Kdg2 pakai tangan, kdg2 siap guna kain batik sekali. Dgn kawan bapak aku mendoggie je ler kat dapur sbb senang nak cover line. Lepas atuk aku mati bapak aku beli rumah dan pindah sbb rumah pusaka tu pakcik aku take over. Satu lagi sbb pindah sbb mak aku tak tahan nak melayan anak pakcik aku yg asyik nak membontot bila line clear sbb gian kat bontot gemuk mak aku yang berkain batik tu. Bapak aku tak tau langsung pasal kecurangan mak aku sbb aku cover line dia. Yang aku tau paling last mak aku layan pakistan karpet nak settle hutang. Aku skodeng 2 round dia layan pakstan tu kat ruang tamu sampai rabak kain baju kurung satin dia. Jadi skrg cuma dgn aku je la. Tak kira siang malam dia tak kisah sbb aku penjaga rahsia dia yang terbesar.

Anonymous said...

Anonymous komen, December 5, 2012 1:15 AM. Tak tua sgt ke mak mertua lu tu. Body chubby mcm sape? Lu masih on lg ke? Dia tak sedar langsung ke lu buat camtuh?

Anonymous said...

kalo tgk umor mmg dh tua tapi masih cun bagi aku walau tak bersolek. paling cun kalo bertudung sbb dia suka bertudung satin yg aku sponsor semuanya. body chubby mcm pelakon wan maimunah tapi tetek besar mcm ziela jalil + bontot tonggek cam Jlo. tp mak mertua aku punya lagi bulat & lebar. sampai skrg dia no komen. x tau la dia sedar atau tak walau pun bila bangun tido aku tgk kain dia masih basah kat bontot. dah 2 hari bini aku gi course dan mlm tadi mak mertua aku pakai kebaya ketat yg jarang tak bercoli dan kain batik satin. melantak sakan aku lepas air dlm cipap dia masa dia flat kena ubat tido. aku biar dia tido cuma berbaju tapi tak berkain dan pagi tadi dia tak cakap apa pun cuma aku yg terpaksa ambik cuti sbb geram sgt tgk dia pakai skirt ketat hitam yg aku belikan dan t-shirt nipis ketat yg aku belikan juga. sampai bila aku harus bertahan dgn gangguan seksual ini.

Anonymous said...

Reply December 5, 2012 7:25 AM .. Baper umo mak ko skang... mak ko layan pakistan tu kat umah baru ko pindah ni ker.. anak pakcik ko tu umo baper.. tu apa kes lak yang mak ko terpaksa layan anak pakcik ko tu... ko lak pancut dalam mak ko ker.. ko tak pernah kantoi ngan bapak ko ker mase ko henjut mak ko..ko salu buat kat mane ngan mak ko

Anonymous said...

Mak aku skrg 47 tahun. Dia layan pakistan tu kat rumah baru. Tp skrg tak lagi sbb utang dah settle. Anak pakcik aku tu skrg nak naik form 5. Mak aku malas nak cerita sgt tapi aku tau yang anak pakcik aku tu mmg stim kat mak aku. Dulu selalu gak aku nampak dia asyik tgk bontot mak aku tak kira kat mana pun. Yg mak aku ni pun sengal jugak suka sgt pakai ketat-ketat depan dia. Tak kiralah kain batik ke, baju kurung ke, skirt ke. Aku saspek dia rogol mak aku lepas tu bila dia rasa senang makan dia pun selalu buat. Mak aku pun mungkin sebab dah sedap dia pun cover line la. Tapi kalau dah selalu nak kena cover line gila mana boleh tahan, tu yang dia blah. Aku mmg gila pancut dalam. Tak pernah kantoi lagi dgn bapak aku. Bapak aku pun lebih seronok layan bini kedua dia yang jambu tu. Malas aku nak kacau asalkan dia tak kacau line aku. Asalkan aku bebas dgn mak aku nak buat kat mana pun. Kat dapur, bilik, hall, dalam kereta. Mana-manalah.

Anonymous said...

mak ko main dgn org laen lagi tak? dia tak bunting ke ko asyik lepas dalam. bini baru bapak ko umor baper? mak ko ni gila seks ke?

Anonymous said...

owhh skang sepupu ko tu dh form 5.. first dia rogol mak ko mase umur dia baper.. dia rogol mak ko kat mane..ko pernah nmpak ker mak ko kena rogol dgn sepupu ko tu.. salu ker mak ko kena rogol dgn sepupu ko tu.. ko pulak mase first dulu pun ko rogol mak ko jugak ker

Anonymous said...

Anonymous DECEMBER 25, 2012 1:45 AM dan DECEMBER 27, 2012 10:50 PM. Sori lambat. Mak aku dah tak buat dgn org laen dah. Tak taulah kalau blkg aku. Dia syok dgn aku. Dah 5 tahun mak aku ikat rahim. bini baru bapak aku umor 38. janda anak satu. tapi bukan taste aku. aku sebenarnya yg gila seks. Sepupu aku first buat masa cuti sekolah nak naik form 4. first dia buat aku pun tak tau. Apa yg aku tau selalu nampak mak aku dan sepupu aku mencurigakan. nak tau punya pasal aku pun skodeng dan selalu la nampak sepupu aku doggie mak aku kat dapur dan pernah nampak juga mak aku kolom dan telan habis air sepupu aku kat dalam bilik. aku masa first time buat masa dia tido tapi kantoi dan mula dari situ skandal.

Anonymous said...

Apa yg aku ingat masa aku sekolah rendah dulu bapak aku pernah ceraikan mak aku sekali sbb kantoikan mak aku beromen dlm kereta skandal dia. Tapi lepas tu rujuk balik. Camne keadaan mak aku masa kantoi tu aku pun tak tau. Yg aku ingat lepas tu dia stop dgn skandal dia tapi affair pulak dgn org lain. Affair yg paling panjang dlm hidup dia sebab bermula masa aku darjah 6 dan habis masa aku tingkatan 5 dan berpindah ke rumah atuk belah bapak aku kat kampung.

Anonymous said...

best ne,,,ade id ym x,,nk chat ngn ko....

Anonymous said...

Ko ni wartawan metro ke?

Anonymous said...

skandal paling pjg tu dgn ko ke atau dgn org len?

Anonymous said...

Cantik sgt ke mak lu brader. Ramai sgt yg tangkap stim kat mak lu. Bak la tunjuk gambar share sesame.

Anonymous said...

mak ngko ni sundal ke hape. kalo aq nak men dgn mak ko berp nak bayar?

Anonymous said...

Komen January 9, 2013 12:25 AM,
YM takde

January 9, 2013 7:20 PM,
Bukan

January 10, 2013 12:32 AM,
Dgn jiran rumah bujang. Aku tak nampak tapi aku tau sebab mak aku selalu ke rumah sebelah time bapak aku tak de dan bila balik serabut semacam. Dgn aku start baru setahun dua ni je.

January 10, 2013 12:36 AM
Tak de lawa mana pun. Biasa-biasa je. Muka takat sedap pandang. Body berisi cket. Bontot dia yg buat org stim sbb tonggek semacam dan lebar membulat. Mak aku plak jenis suka pakai ketat-ketat. Kalau tgk dia berkain batik dan skirt ketat nampak mcm nak koyak kain dia balut bontot. Satu lagi dia ada habit suka mainkan lidah kat bibir dan gigi. Mmg sure rasa mcm nak bagi kolom sampai puas. Gambar dia mmg byk dlm koleksi aku. Hard disk aku penuh dgn gambar dia tapi nak bagi tengok mmg sori. Tak pasal-pasal ada yg kenal kang.

January 10, 2013 6:19 PM
Lu ckp bebaik cket. Dia mak aku tau tp tak de la sampai nak jual body. Tak de nye dia suka-suka nak main dgn orang yg dia tak kenal. Cuma dia ni jenis suka seks dan sporting gila. Contohnya sbl pindah dulu aku minta mak aku pakai kain batik dan kemeja satin putih yg sendat kat rumah. Dia tak kisah walau pun dlm hari tu sepupu aku stim gila dan main 3 kali dgn mak aku, termasuk aku juga lebih 3 kali membontot mak aku bila clear.

Anonymous said...

Mmg terbaek mak ko tu..... Kuat seks ek... Syok la ko

Anonymous said...

takde ke org pompuan komen kat sini?

Kryll Kryptonite said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bro lu slalu main jolok enjut lubang bontot mak ke? lu anal seks dengan mak lu ke? lu dengan mak lu bercinta ke?

Anonymous said...

@@@@@@@@@@@@@@
wa geram gile kat kakak bini wa. muka tak cun mcm bini wa tp mulut seksi mcm nak bg kolom. suka pakai kain satin. suka selak kain dan garu kaki sampai wa nampak peha dia yg gebu putih melepak. suka usap tundun tak tentu pasal dpn wa. suka bergesel tubuh dgn wa kat dapur. umur dia 45 tahun. laki dia kena diabetes. APA AKU NAK BUAT HAH??????

Anonymous said...

Anonymous said...
@@@@@@@@@@@@@@
wa geram gile kat kakak bini wa. muka tak cun mcm bini wa tp mulut seksi mcm nak bg kolom. suka pakai kain satin. suka selak kain dan garu kaki sampai wa nampak peha dia yg gebu putih melepak. suka usap tundun tak tentu pasal dpn wa. suka bergesel tubuh dgn wa kat dapur. umur dia 45 tahun. laki dia kena diabetes. APA AKU NAK BUAT HAH??????


ade cab tu bro ....rugi x ngap hehehe... aku pon suke jnis mature,,milf tu

Anonymous said...

aq selalu wat kat mcik sblh umah mcik ayu. aq sewa kat 'sting garden'. mcik ayu 55 tahun. full time hwife & tinggal b2 dgn laki dia. dorang ni indon dpt pr. anak 6 org tp tinggal kat indon. mcik ayu body gempal. tetek dia beso & bontot lebar & perot buncit. aq baik dgn mcik ayu & selalu lepak umah dia. umah dia tak berkunci jd aq selalu masuk time dia tido siang. aq slalu lancap tgk dia tido & pancot kat bontot tetek & perot dia. kdg2 dia tido berkemban jd aku sengaja buka ikatan kain batik dia & pancot byk2 kat tetek beso & perot dia. pastu aq biar dia tido separuh telanjang. aq selalu rembat kain batik & baju kurung licin dia wat lancap. bila dah puas aq pulangkan senyap2.

Anonymous said...

mcik ayu tu lebih kurang camnih

https://lh6.googleusercontent.com/-xW9WwhGveiA/UQdZfAY2QhI/AAAAAAAACvs/9bIlvxcC7AY/s346/1359437323696.jpeg

Anonymous said...

tadi mcik ayu pakai baju t ketat. skrg dia tido dlm bilek. aq nak pancot puas2 kat tetek dia jap lagi.

Anonymous said...

wah, best belaka citer korang nie ye. i pun ada citer i. tapi nie bukan dn mak la, akak la atau mak cik i. nie pasal cikgu i, Cikgu M. pergh, hot giler cikgu nie. walaupun dah 40 lebih tahun, tapi badan masih hot, buah dada masih besar dan tembam. pergh, setiap kali aku tgk die dlm kelas, mesti slalu stim. Cikgu M nie dah kahwin, dah ada anak pulak (memang la, dah boleh bergelaran mak cik dah nie). time die ajar i, susah i nak concentrate, sbab badan die yg lawa habis tu. biasanya, kalau kat rumah, i print gambar profile facebook die (dah byk dah copy tu), dan apa lagi? ala, i lancap la kat gambar die tu, sampai tersembur 'air zam zam' aku tu. so, satu hari, i pergi ke rumah die, tak jauh rumah die dari rumah aku sebenarnya. time tu, cun2 laki die masih kat kerja. anak2 die pun masih kat sekolah. die sorang je yg balik awal dari sekolah. die jemput la aku masuk, kami berborak2 dulu. time die pergi toilet, baru i letak ubat tido dlm air die. beberapa minit kemudian, die kata die rasa nak tido, lalu i kata i nak blah juga. time die dah masuk bilik tido, aku pun pecah masuk lagi. masuk bilik die, aku mula beraksi. ubat tido tu power betul, aku cuba goyang die pun, masih tido cam bayi. nielah can i. i bukak semua baju i, pastu i bukak pulak pakaian die. batang i nie pun dah stm tahap dewa. first2, i main ngan buah dada die nie yg tembam. i cucuk batang i di celah2 buah dada die, pergh lembut giler! i repeat lagi dgn bontot die yg tambam tu. last2, i masukkan batang i dalam cipap die. ya allah, sedapnya! i fuck die 2 pun 30-4- minit camtu. bila dah x tahan, aku sembur dalam cipap die. beberapa minit pastu, i lancap lagi kat buah dada die, lalu i sembur kat dlm mulut die. dgn nafsu i yg dah puas habis, i pasangkan pakaian die kat badan die. Cikgu M nie masih lagi tido nyenyak. pastu, i cepat2 blah, takut laki die balik. beberapa bulan pastu, time die ke kelas, perut die pun dah kembang. dlm fikiran i, 'hehe nie budak aku nie'.

Anonymous said...

Perhh bapak untung korang. dapat tutuh bontot gesel2 batang bagai. aq tringin gak nk buat kat spupu aq. dia nie mmg badan sedap cun pon cun. just x berpeluang lagi nk buat mcm tuu. aq pernah amik bau kat spender dia yg dia baru lepas pakai je. bau perhh. wangi giler.aq stim nk mampus mase tu aq ape lagi amik spender dia buat modal laa melancap. tringin nk gigit bontot dia yg mantap tuu. nk je aq jilat2 pepet dia sampai basah. kalau korang tngk dia mmg terliur punya lah. aq tggu mase je nk makan dia.

Anonymous said...

huhuhu.... k gak tu.. aku nak try kakak aku la kawan2... tp sampai skrg x pat.. mmber2 aku dah ratah dah kakak aku.. aku je xdapat huhu

Anonymous said...

Baper umo ko..umo akak ko lak baper bro... akak ko dh kawin ker... kalo kwn2 ko dh ratah akak ko.. ko try jer laa.. ko pernah try tak nak nak ratah kakak ko tu...

Anonymous said...

aku 25.. akak aku 27..xkawin lg...aku ngan akak aku tgl serumah... mmber aku penah dtg umah pastu usung akak aku masuk bilik...pastu mmber aku keluar je tgl tuala je

Anonymous said...

i sebenarnya x suke kalau main gesel2 cam2 kat mak atau adik atau akak sendiri. hal famili kan. tu la best kalau dpt gesel dgn cikgu yg hot dan tembam. i dah cuba, korang, camne pulak? hehehe

Anonymous said...

aku pon xska bro.. tp mana tahan.. akak aku duk umah dia punya bju perghhh...asal tunduk sikit nampak...klu mlm xpakai bra.. nampak puting timbul je.. mmber aku dtg umah duk adjust kakak aku.. last2 aku sedar dah xda kat ruang tamu... saja curi dgr kat bilik akk aku.. best punya mengerang.. huhuhuh..

Anonymous said...

kalau gesel jiran punya isteri lagi best hahaha. aku dah coba haha

Anonymous said...

haha mcm mana ko buat

Anonymous said...

haha senang je tu. asalkan bini jiran ko tu hot (ikut taste sendiri la), cuba ngorat die dulu, pastu apa lagi? ko bang je bontot die. btol, aku tak tipu. tapi ko mesti ngorat die slow2 dulu.

Anonymous said...

haha.. mmber aku plak asyik bang kakak aku je.. asal dtg umah je hentam....huhu.. aku pon nak gak rasa.. huhu tp xdapat

Anonymous said...

haha cuba lagi la. sape tau kan? aku dulu hampir2 dpt bang mak cik aku. time tu, aku masih 12 thn, baru je akil baligh. time cuti, aku akan tinggal dgn pak cik dan mak cik aku. mereka nie dah btahun2 x diberkati anak. kesian juga aku. mak cik aku time tu umur die 38 39 camtu, tapi badan mmg hot. btol2 mcm mak org. aku time tu baru je mula layan citer porno (sebab member dari skolah la), jadi aku excited sangat nak cuba sendiri. mlm Rabu, pak cik aku d KL time tu, bisnes trip (kami dulu tinggal di Ipoh), aku dan mak cik aku tido d ruang tamu sperti biasa. yang mak cik dan pak cik aku tu tak tau, tiap mlm aku akan slalu peras tetek mak cik aku, walaupun pak cik aku tido d sebelahnya. aku x takut pun time tu, mereka berdua tido mati. pergh, mmg best la main tetek ak cik aku dulu, besar, lembut, tembam. hebat btol. mlm Rabu tu, time pak cik aku xde kat rumah, aku mula menyerang. mak cik ku tu tido mati, aku buka baju dia tu sikit je, supaya dpt lihat die puner tetek die. nasib juga la, time malam x pakai bra. aku buka seluar aku, locok2 sampai keras dan aku main2 dgn tetek makcik aku. aku biasa tgk dlm citer porno si laki tu akan letak batang die di celah tetek awek tu, dan die locok. aku time tu takut nak cuba, takut die bangun. aku akhirnya cuba juga. oh, mmg hebat rasenya, lembut btol. last2 aku x tahan jadi terkeluar la air mani aku di celah2 tetek die. ala, x byk air mani aku tu, sikit je, sebab aku baru je sunat tahun tu, dah la aku baru akil baligh, mmg la kuantiti x banyak sgt. aku pakai seluar aku dan cuba tido lagi. beberapa mnit pastu, makcik aku aku bangun, utk gi ke biik air. aku pura2 tido. aku curi2 tgk die bangun slow2. die pun hairan camana baju die boleh terbuka camtu. die pun perasan dada die dan di celah tetek die basah, tapi x peduli sangat dan terus ke bilik air. aku pun mula takut kalau die perasan. besok hari pula, die pun mcm lupa apa yg berlaku semalam. mmg x perasan langsung. so, tiap mlm, aku x berani lagi letak batang aku d tgh tetek die lagi, sebab aku dah puas peras dan gigit puting die tu. sbab tu la aku suka tinggal d rumah pak cik aku tu time aku kecik dulu.

Anonymous said...

@@@@@@@@@@@@@
minggu lepas balik rumah mertua. kakak ipar aku tu pun balik juga. aku baring tgk tv. dia lak dok kat sofa selak kain batik dan garu peha. aku nampak pepek dia tak pakai spender tp dia cepat2 cover. aku selamba ckp nak tgk lagi tapi muka dia masam. masa malamnya dia org satu family bentang tilam & tido depan tv. kakak ipar aku tidur antara anak girl dia yg kecik dan anak lelaki dia. laki dia suka tido atas sofa. aku tgk kakak ipar aku tido mengiring dan anak lelaki dia peluk kakak ipar aku dari blkg tembab batang kat bontot mak dia. subuhnya aku bangun awal aku dgr kakak ipar aku mengerang sedap sorang2 dlm bilik air. aku syak dia melancap.

Anonymous said...

habis tu nie camner aku nak bang akak aku?? bg la tip2 sikit huhuhu.. geram siott..minggu lepas selamba je mmber aku nyonyot tetek akak aku.. stim siot tgk huhuhu

Anonymous said...

kalau nak ngorat kakak sendiri, awak jadi la gentleman dulu. ngorat la die sikit2, lama2 die akan mula berlembut dgn awak. cuba je. camtu la i ngorat bini jiran aku dulu. last2, dpt juga aku bang die.

Anonymous said...

eee.. best ke ngorat dengan mak atau akak sendiri? kalau dengan awek yang x berhubunga takpe..

Anonymous said...

bkn nak ngorat bro..nak rasa... mantap kot tetek kakak aku.. bulat giler.... aku try tanya mmber aku.. amacam tetek kakak aku.. dia ckp perghh terbaik...huhuhuhu tu yg aku nak rasa gak tu huhuhu tp xdapat.. nak try gak huhuhu

Anonymous said...

bro, nak tanya sikit... amacam tetek kakak awak tu? besar ke? klau besar, mmg bertuah la member awak tu.. hehe

Anonymous said...

besar... mmber aku da ckp.. klu dapat hisap mcm xnak lepas puting hhuhu.. aku penah skali je curi2 pegang time akak aku tido.. sedap siott... huhuhu

Anonymous said...

wow, hebat btol! kalau camtu, aku pun nak cuba. mak cik aku mcm tu juga, tetek besar, lembut lagi tu! awak cuba la blembut2 ngan akak awak tu dulu, lama2 die akan bagi awak green light..

Anonymous said...

memang nak cuba tp takut.. bg la idea cikit nak wat camner.. akak aku klu duk rumah.. ska pakai singlet.. bra xda.. asyik timbul je puting tu.. mana x geram.. huhuhummber aku la untung.. siap msuk bilik kakak aku lg... keluar je muka akak aku dah serabut...

Anonymous said...

aku dah cakap, awak berbaik2 la dulu dgn akak awak tu.. lama2 gerenti die akan accept awak. btol, bro

Anonymous said...

nak berbaik camner.. huhu klu ngan awek aku tau la nak tackel camner.. nie akak aku.. nak ngorat camner.. nak wat pe?? huhuhu...aduhhh buntu....

Anonymous said...

berbaik dgn ide lar, tolong die kat rumah ke. kan aku dah cakap, kalau lama2 die akan lebih terbuka dgn awak.

Anonymous said...

bg la contoh camner.. ala.. bg la idea yg senang cikit.. xtahan bro...sangap giler nie

Anonymous said...

kan aku dah bagi tip? bro, awak nie kena tahan nafsu awak la. aku dah kata, sabar. kan aku cakap awak perlu berbaik dgn die. tolong la die kat rumah, cuci pinggan ke, apa ke. lama-kelamaan, die akan lebih berlembut dgn awak.

Anonymous said...

dah bro..aku dah dapat skali ramas tetek akak aku aritu.. tp curi2 la... pergh....menggigil tgn.. tp dari luar la

Anonymous said...

syabas, bro! kalau bleh, awak cuba la ramas time die x pakai bra hahaha

Anonymous said...

haha.. tp klu dari dalam agak susah la.. nak wat camner eik

Anonymous said...

cuba awak curi2 ramas tetek dier time die tido. gerenti boleh punyer

Anonymous said...

MASALAHNYA NAK DARI DLM CAMNER.. KENA SELAK DULU BJUNYA

Anonymous said...

hehe

Anonymous said...

gelak plak.. huhuhu.. gtau ler camner huhu

Anonymous said...

kalau curi2 camnie, aku x tau. cuba awak bagi die makan ubat tido, kalau die tido btol, gerenti awak dpt remas sepuas2nya. cuba la.

Anonymous said...

jadi ke klu guna ubat tido?.. kang tgh ramas tersedar kang mampus aku

Anonymous said...

aku dah cuba kat cikgu aku dulu, die tido nyenyak, x bangun2. gerenti dpt. cuba je bro

Anonymous said...

semalam aku try selak bju dia bro time dia tido.. sbb dia tido pakai singlet..bra xpakai hehe... dapt selak.. tp penuh lovebite siottt... hampeh tul akak aku nie...

Anonymous said...

bro, awak nie mmg bertuah la ada kakak camtu.. jeles aku hahaha

Anonymous said...

la.. bertuah nape lak?? bkn aku dapat try pon huhuhu...

Anonymous said...

sabar je bro. maybe awak boleh cari awek lain?

Anonymous said...

cari awek lain je. tapi projek kat rumah juga macam kakak lu buat. macam yg wa buat kat makcik wa dulu. last-last
wa tak mintak pun tapi makcik wa sendiri bagi greenlight

Anonymous said...

haha lu nie makin hebat. dah jadi ladies man haha

Anonymous said...

masalahnya kakak aku tu mmber aku yg ratah dia kat rumah tu.. depan aku pon selamba je mmber aku ramas tetek kakak aku time tgk tv.. tu yg panas.. gua pon nak try gak huhuh

Anonymous said...

bro, kalau member awak tu ada kakak, awak bang je kakak die tu haha

Anonymous said...

camnilah wa ajar. pengerasnya cuma batang yg keras. dulu wa pun cuak nak try makcik wa walau pun dah mmg dia tu dulunya bohsia tahap sundal gila. last last wa nekad selamba angkut bohsia bawak balik dan main dlm bilik. makcik wa x bole ckp apa sebab dpn wa dia bawak masuk skandal dlm bilik. boyfriend dah la asyik saling bertukar sedangkan anak dah masuk 3. mungkin sbb dia tau wa pun sekepala last last dia pun nak try wa. sedangkan sebelum ni wa nak ramas bontot dia pun tak bagi. siap bagi warning nak report kat mak wa.

Anonymous said...

Mak cik ko tu bini org ke apa? Ko tinggal dengan dia ke? Berapa umur dia? Tak kantoi dgn laki dia ke? Apa yg best sgt kat makcik ko tu?

Anonymous said...

umur dia 43 tahun. laki dia kerja kapal. aku sejak kecik tinggal dgn nenek. sejak nenek aku meninggal makcik aku yg jaga rumah pusaka. aku pun kerja tak jauh jadi memang bermastautin la.

makcik aku ni yg aku geram bontot dia yg menunggik tu. body chubby tapi bontot melentik gila. suri rumah full time. tetek tak besar sgt tapi melayut sikit. dulu kawin pun sbb termengandung.

dulu asal aku nak try je dia pandai je elak. takkan aku nak rogol la pulak. lain jadinya nanti. aku sampai ke tahap rembat kain batik dia buat lancap dalam bilik.

bila laki dia ke laut sebulan dua, makcik aku menyundal kat rumah. dgn bangla pun pernah. aku siap nampak makcik aku lancapkan skandal dia kat depan tv tapi cover guna bantal. pernah gak aku skodeng dia kena doggie kat belakang rumah masa sapu sampah dgn mamat yang sebaya aku.

Anonymous said...

tu la masalah je.. mmber gua selamba je ramas tetek kakak gua.. siall tul...aku raya cam nak kekah je kakak aku tu...ajak mmber ramai2 pastu ratah dia.. huhuhu

Anonymous said...

korang nie buat aku nak ramas tetek akak aku pulak hahaha

Anonymous said...

haha aku pun pernah ramas tetek besar. time aku skolah menengah dulu, aku ada cikgu seni yg hot btol, umur dier dlm lingkungan 40-an tapi body dan muka die, mmg masih hot. dulu, die pernah cakap kat aku yg aku feveret student die. citernya camni, cikgu aku tu mintak tolong aku dgn sumer barang seni nie. die nak tgh nak buka bilik stor nie, aku pun tgk bontot die yg besar tu, lalu aku ramas btol2. die terkejut tapi x kata apa2. lepas masuk stor tu pulak, die sibuk dgn menyusun sumer benda dlm kotak. kami berdua je dlm bilik tu, takde org lain, lalu aku ambil kesempatan. aku pegang la tetek die yg montok tu, lalu ramas btol2. die teriak, lalu memarahi aku. aku buat dek jer. nasib baik, cikgu tu sporting. lepas insiden tu, die x bagitau dgn mak bapak aku atau cikgu2 lain. mmg best la dpt ramas bontot dan tetek wanita tua camtu dulu.

Anonymous said...

akhirnya wa dpt keberanian utk rasa jiran wa kat kampung. macam brader yg nak try kakak dia tu, wa pun memula cuak nak try walau pun wa tau jiran wa tu dah ramai yg pakai. yg buat wa cuak tu sebab dia bini org anak dua. muka biasa-biasa je dan badan pun berlemak tapi wa stim sbb tetek dia lebih besar dari kepala wa dan bontot tonggek. wa dulu selalu ngendap dia sambil melancap. kdg2 nampak dia beromen dgn berlainan lelaki. tp skrg wa x payah ngendap lagi sbb dh dpt.

Anonymous said...

haha tanhiah bro. lu bang la sepuas hati lu hahaha

Anonymous said...

hahaha..sapa ckp aku x brani nak try kakak aku???.. merengek2 dia aku subat btg dalam lubang bontot dia aritu hohohoh.. meraung dia aku kerjakan hahahahaha

Anonymous said...

wow, hebat la. kalau awak buat lagi ngan akak awak tu, boleh x awak record, buat video. pastu post sini. kami sini pun nak enjoy tengk hehehe

Anonymous said...

Utk bro yg akhirnya berjaya bang jiran

i, berapa umur jiran ko bro
ii, kira gemuk ke chubby
iii, ko umur berapa bro
iv, dia main dgn org lain lagi tak
v, lu pancut mana bro

Anonymous said...

heheh... video?? berat jugak permintaan tu huhu....tp aku dapat pon kebetulan je.. aku balik umah dia dah terbaring dlm bilik.. rupanya dia baru balik clubing.. kat umah tu mmber aku dah ratah akak aku dah.sbb aku sampai mmber baru kuar bilik.. pakai towel je....aku masuk bilik akak aku je akak aku tertiarap tido atas katill dah tgl bra je...aku panggil dia x sahut pon.. tu yg aku g ramas2 bontot dia tu.. last2.. aku keluarkan jugak la btg aku tu.. mula2 xnak sebenarnya.. just nak lancap je.. tp.. hehe.. xthan la kawan2.. huhuhu.. tu yg try tu huhuhu

Anonymous said...

wa respek sama lu!

Enzo said...

wah, mcm2 jer citer aku dengar sini. tapi aku mintak tolong skit. korang tau x camner nak btol2 ratah awek? aku nie ada girlfriend, kami nie dah lama kenal, beberapa thn dah dlm relationship, tapi kami belum lagi 'buat'. aku nie btol2 nak buat dgn dia, tapi aku x tau camner. mmg senang la kalau cium atar bercumbu dgn dia, tapi aku nak mintak tolong camner nak btol2 'masukkan'. kalau korang sini ada tip, boleh tolong la aku.

Anonymous said...

Sape2 ad koleksi pics perempuan/kakak/mak/sedare/awek /mak cik berkain batik ketat dan nk jual, email aq syed8755@yahoo.com. Hrge kte bincang

Anonymous said...

baru baru nie aq dpt jilat pepet adik angkat aq. umur 15 tahun sedap gler doh. aq mmg lama dah stim ngan dia baru nie aq ayat boleh cair plak. dia pon sebenar nya lama da syok kat aq.

Anonymous said...

kalau nak tgk makcik2 Melayu yg hot giler, pegi tgk page nie! kalau korang ada facebook, cari je page nie! gerenti stim habis batang korang tgk makcik2 nie! ------> https://www.facebook.com/MakcikMantap/photos_albums

Anonymous said...

aku form 6. kat sekolah byk contengan dinding jamban tertulis nama panggilan mak aku dan luahan stim. mak aku kerja pembantu kantin sekolah. nama dia izan. 43 tahun. bertudung, pakai spek, body plump, tetek sederhana, perut buncit, bontot besar dan tonggek, peha lebar. suka pakai skirt sendat, blouse dan baju kurung sendat. mak aku ada affair dgn cikgu disiplin india tapi aku buat tak tau. dah ramai bebudak sekolah aku yg raba mak aku tapi aku buat tak tau. mak aku pernah kena tahan dgn budak2 nakal masa nak ke tandas, kena raba dan kena pancut bebudak tu yg melancap ramai2 tapi aku buat tak tau. asal mak aku pakai tudung satin mesti dia balik cikgu disiplin yg hantar dan mesti ada kesan basah kat tudung tapi aku buat tak tau. aku pernah baca sms cikgu disiplin dlm handphone mak aku minta maaf main bontot mak aku berkali-kali dlm kelas masa hari sukan sekolah sebab tak tahan kat bontot mak aku yg sendat dgn seluar track tapi mak aku kata dia tak kisah dan aku buat tak tahu. byk sms lucah dlm handphone mak aku dan mak aku layan tapi aku buat tak tau. tiap kali adik mak aku dtg bermalam mak aku mesti berdua dgn dia ke kedai dgn berkain batik yg sama dan dah lusuh tapi aku buat tak tau. tiap kali adik mak aku dtg juga mak aku mesti cuti dan tiap kali aku balik sekolah mak aku mesti berkemban tapi aku buat tak tau. 2 bulan lepas bapak aku pergi negeri lain hantar orang dan aku rogol mak aku berkali-kali dari malam bawak ke petang esoknya, walau pun dia bengang gila sebab aku lepas dalam tapi aku buat tak tau. minggu depannya mak aku cuti tapi aku ponteng dan kantoikan dia lepas dia kena bontot dgn cikgu disiplin kat rumah. aku pun rogol bontot dia yg penuh dgn air mani india tu lepas tu aku buat tak tau. skrg mak aku pregnant anak aku tapi aku buat tak tau. skrg ni mak aku tgh kerja kat kantin dan seluar track dia masih basah dgn air mani aku yg meleleh dari bontot tapi aku buat tak tau. tadi aku nampak cikgu disiplin dtg kantin tapi mak aku tak layan dan aku buat tak tau. malam ni bapak aku hantar org ke perak dan balik pagi esok. aku minta mak aku pakai skirt ketat malam ni.

Anonymous said...

Nk gmbar mak lu bro.

Anonymous said...

http://imageshack.us/photo/my-images/521/20433501.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/12/38279261.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/22/99422526.jpg/

Anonymous said...

Berani eh ko buat camtu kat mak ko. Giler ah ko nih. Aku tak pernah buat camtu tapi org lain pernah. Sebelum mak aku cerai dgn bapak aku dulu anak sedara bapak aku selalu datang rumah dan jadikan mak aku tempat dia pancut mani. Pantang mak aku tido kalau bapak aku tak de. Mesti kain batik kat bontot mak aku berselaput mani. Mak aku pernah kantolkan dia melancap masa tengok mak aku masak. Aku tau pun sebab aku pasang telinga dengar mak aku sekolahkan dia. Mak aku tak pernah cerita apa2 pun kat bapak aku. Lepas cerai mak aku kawin lain dan anak sedara bapak aku tak datang lagi lepas tu.

Anonymous said...

Same lar nie cam sepupu aku. Dia tuh janda laki mati kena strok. Skang dah dekat 50 taon. Tak lawa sgt tapi body mantap buntut besar. Dia slalu tido ngan anak dia yg hampir baya aku. Aku suka ngintai depa wat apa dlm bilik. Aku selalu nampak dia tidur mengiring dgn anak dia peluk dari blkg.

Anonymous said...

biar btl bro

Anonymous said...

aku ada seorang akak umur 40thn,janda anak 2.badan sedap 42 35 48..part bontot memang aku geram je,bila akak aku ni pakai batik lusuh.aku rasa nak tepuk dan ramas punggung akak aku puas puas.kerana terlalu geram pada bontot besar akak aku tu,aku merancang nak kerja kan bontot akak ku tu puas puas.aku modal kan pump zakar dan ubat tahan lama.pada hari yang di nanti kan,aku telah bersedia mengepam zakar menjadi besar dan panjang.ubat tahan lama turut aku makan untuk memberi kekuatan dan tahan lama untuk mengerjakan punggung lebar akak aku itu.aku mengajak akak aku pergi ke kebun peninggalan ayah ku(bersambung)sekadar cerita.

Anonymous said...

Betol. Aku tak suspek apa2 pon mula tuh. Pernah gak dorang berdua dtg tido umah aku. Pukul 2.30 pg aku masuk bilik dorng pasangkan ubat nyamuk. Aku nampak dorang dah tido tak berselimut dan siap berdengkur. Masa tu sepupu aku berkemban kain batik dan anak dia pakai spende je. Aku syak dorang ada affair anak beranak. Tapi aku tak tau nak buktikan lagi camne.

Anonymous said...

Xde ke sape2 nk kongsi pic? Nie bnyak cte je..

Anonymous said...

hey guy.... lama x borak... kongsi?? hehe.. nk aku kongsi akak aku?? sapa nak??? hehehe... buat masa skrg aku , bf akak aku ngan mmber je slalu pakai.. hehe.. mmber aku slalu payung akak aku.. so mlm2.. kena hinjut la dia.. aku sekali sekala dpt gak.. upah menyimpan rahsia hohoho

Anonymous said...

akak ko umor brapa?

Anonymous said...

DAH MASUK 27 DAH.. HEHE....CIPAP TEMBAM TU.... SLALU KENA SELUK NGAN MMBER AKU..HEHE

Anonymous said...

Aku nak try kakak ko!

Anonymous said...

haha ye2 je ko

Anonymous said...

Mak aku byk kali kena pancut anak sedara dia masa tido. Kalau balik kg mesti kain batik kat bontot dia basah dgn air mani pekat sepupu aku tu.

Anonymous said...

cane ko leh tau sepupu ko nyer keje. mak ko tau ke tak.

Anonymous said...

yer laa.. cmner ko tau lak ekk.. ko pnh ker buat kat mak ko..

Anonymous said...

bper umo mak ko.. bper lak umo sepupu ko tu.. mak ko ker yg bgtau kat ko pasal nih

Anonymous said...

Sebab aku selalu nampak sepupu aku asyik tgk bontot mak aku. Aku pernah nampak dia keluar dari bilik mak aku dan aku tgk bontot mak aku berselaput air mani kat kain batik. Aku tak stim kat mak sendiri. Mak aku 52. Sepupu aku 23. Aku tak tau mak aku tau ke tak pasal ni tapi benda ni mula sejak 5 tahun dulu sampai skrg.

Anonymous said...

mak ko nih cun x?

Anonymous said...

Bapak hang tak tau ka? Sapa lagi dok kampong? Entah-entah sedara mara hang yg lain ka? Mak hang keja apa?

Anonymous said...

Mak ngko tukar kain dier x bila da kena mani? Sepupu ngko tu suker sgt kat mak ngko pehal?

Anonymous said...

Mak aku tak la cun sgt. Kulit cerah dan badan berisi. Mak aku jandalah. Suri rumah full time. Mkn duit pencen arwah bapak aku. Yg tinggal kat kg cuma makcik aku dan anak anak dia. Anak dia sorang je lelaki. Tak pernah plak aku tgk mak aku tukar kain. Selamba je dia pakai kain batik yg basah dgn air mani sepupu aku. Masa sepupu aku tu tido rumah aku dulu tiap hari mak aku berdua dgn dia kat rumah dan tiap hari jugak aku tengok ada air mani kat kain dia. Mak aku ni bontot selambak besar dan tonggek. Mak aku ni pun suka pakai baju ketat dan kain batik.

Anonymous said...

bapak ko dh lama ker meninggal..ko rase mak ko ade buat sex dengan sepupu ko ker.. pada pendapat aku mungkin mak ko dh kena main ngan anak sedara dia tu...

Anonymous said...

Bapak aku meninggal 5 tahun dulu. Aku tak rasa mak aku pernah main dgn sepupu aku. Sbb sepupu aku buat time mak aku tak sedar je. Tapi aku rasa mak aku tau kerja nakal sepupu aku tu kat dia sebab takkan la dia tak sedar kain dia basah dgn air mani. Sbb masa sepupu aku berdua dgn mak aku kat rumah mak aku pakai kain satin kuning. Tipulah kalau mak aku tak perasan kain dia basah dgn air mani pekat. Mungkin mak aku tak kisah kot dan tau sepupu aku tu tak berani buat lebih2.

Anonymous said...

cuba ko letak ubat tidur dlm air mak ko masa sepupu ko tu ada dan cuba ko skodeng apa dia buat kat mak ko

Anonymous said...

Betol betol betol...... Sepupu kau suke mak kau pakai kain satin atau batik?.... Aku pon rase mak kau dah maen dgn sepupu kau tu....

Anonymous said...

Banyak ker air mani sepupu ko?

CubChai said...

mane ko tau mak ko x kena main ngan anak sdara dia tu.. tak kan dia nk bgtau ko.. cuba ko tnye mak ko trus trang..tapi dlm gurau2 laa ko tnye..atau pun ko sndri skodeng cara senyap2 laa..

Anonymous said...

Segan pulak nak tanya. Yg pasti mak aku makin seksi. Mlm ni dgn mlm smlm kita org tido kg. Tp mak aku selamba pakai baju t ketat sampai nampak tonggek gila bontot besar dia berkain batik tu. Pagi td mak aku berjalan menonggek semacam dan sepupu aku bangun lewat. Aku syak dia buh ubat tido sampai aku semua tido nyenyak gila x sedar apa2 dan time tu dia tibai mak aku. Malam ni aku nak standby. Sepupu aku dah hidangkan air kopi O tapi aku buat2 minum dgn mak aku dan makcik aku. Mak aku pulak pakai dr tadi asyik lentik2 bontot je dpn sepupu aku. Aku nampak sepupu aku geram je.

CubChai said...

apsal lak ko nk segan tnye.. ko tnye dlm gurau2 xde hal nyer.. aku syak mmg mak ko dh kena main dgn anak sdra dia tu..tapi tak tau la mmg dia bg atau dia x sedar atau dia dipaksa.. ok mlm ni ko nk skodeng laa.. cmni.. ko tido laa skali ngan mak ko..tapi ko buat2 tido mati.. ko tgk apa jadi pada mak ko..

Anonymous said...

aku setuju sgt. ko cube try tido skali dan tgk apa hasilnya nanti.

Anonymous said...

Akhirnya aku nampak sendiri. Aku tak tido dgn mak aku. Sepupu aku ingat semua org dah tumbang kena ubat tido dia tapi dia tak tau aku sorang yg segar bugar skodeng. Tepat jam 11 malam sepupu aku masuk bilik. Dia buka lampu. Pintu bilik tak tutup rapat. Aku dari luar bilik nampak dia kaw-kaw cium bontot mak aku yg sendat berkain batik. Mak aku tido mengiring. Sepupu aku selak kain batik mak aku. Dia buat love bite dan jilat lubang bontot mak aku. Dia letak minyak baby kat batang dan dia sondol bontot mak aku kaw-kaw sambil ckp bontot mak aku yg besar tu sedap sampai dia pancut dlm. Bengang ada marah ada stim pun ada.

Pukul 12 lebih dia buat lg. Aku yg mamai nak tido jadi segar sbb nampak bilik terang dan nak skodeng punya psl. Dia henjut mulut mak aku. Lepas tu dia tiarapkan mak aku dan letak bantal bawah perut biar menonggeng sikit. Dia main bontot mak aku lagi kali ni lama sikit. Lps tu dia telantangkan dan kangkangkan mak aku dan tibai cipap mak aku sampai terburai kain batik mak aku. Dia pancut dalam cipap pulak.

Jadi aku rasa mak aku cuma tau yg sepupu aku tu nakal dan suka lancap dan pancut kat bontot dia masa tido tapi buat2 tak tau. Tp tak tau yg sepupu aku tu dah buat lebih teruk lagi masa mak aku tumbang kena ubat tido. Stim gak tgk bontot mak aku yang tonggek tu meleleh air mani keluar dari lubang jubornya malam tadi. Malam esok mak aku nak hantar makcik aku berurut dan dia kata mungkin tido kg semalam lagi. Dia ajak aku dan aku no hal. Aku nak tgk lagi apa tebiat sepupu aku malam esok.

CubChai said...

haaa... btolll x apa yg aku syak.. mmg mak ko dh kena main dgn anak sdra dia selama ni.. cuma ko jer yg lmbt nk bertindak.. aku taw ko mesti stim punya bila tgk mak ko kena main dgn sepupu ko tu.. ko nmpk bontot mak ko yg lebar dan tonggek tu..mesti tundun dan cipap mak ko tembam giler kan..

aku rase mak ko tu sdar..tp buat2 x sdar..puas sepupu ko dpt main dgn mak sdra dia...aku rase mak dia sendiri pun dia dh main nie.. bapak dia ada lg ker..

apa kata mlm ni lps mak ko kena main dgn sepupu ko tu.. ko pulak main dgn mak ko sendiri..br ko boleh tau mak ko sdar atau tak.. aku taw ko mmg stim nk main ngan mak ko sendiri.. atau sebenar nyer ko mmg dh main dgn mak ko sblm2 ni lg kan...

Anonymous said...

Mmg betul la CubChai.. aku tak pasti mak aku tu tido betul atau buat2 tido masa kena tibai sepupu aku.. ishhh x berani aku nak try mak sendiri... stim tu mmg sbb nampak dpn mata camne mak aku kena sondol anak sedara sendiri... mak aku plak bontot mmg power.. dah tua2 pun masih ramai org dtg minang tp mak aku tolak semua.. x sabar nak tgk mlm ni apa kejadah sepupu aku nak buat kat mak aku... pagi tdi sebelum pi kerja mak aku sidai baju dpn umah melentik2 dgn baju dia yg terselak nampak seluruh bontot tonggek dia yg lebar tu.. jelas bentuk dia dlm kain batik sendat tu.. yg anak jiran aku tu asyik tengok2 je... mesti dia melancap pastu..

CubChai said...

apa citer mlm tadi.. apa yg sepupu ko dh buat kat mak ko.. ko buat tak yg aku suruh ko pulak main ngan mak ko lps jer sepupu ko mainkan mak ko.. rugi laa ko biar jer sepupu ko balun mak ko..

sepupu ko tu aku rase mak dia sendiri pun dia dh main.. cuba ko cari jalan laa nk skodeng dia dgn mak dia lak

Anonymous said...

masa dia projekkn mak ko, cuba ko plak gi projekkn mak dia.. baru best..

Anonymous said...

semalam akak aku kena gangbang ngan budak2 aku rupanya... patutla diaorg x bg aku lepak mlm tu umah diaorg.. da keje la katanya huhuhu..

Anonymous said...

cerita la pasal projek ngan mak kau sendiri.. share la nak tahu pengalaman ko org..

Anonymous said...

Kongsi la gmbar mak ka pkai kain batik bro. aq yg bce nie pon dh stim gle..

Anonymous said...

kalau ceta ada gambo sekali mmg best.. post la gambo sekali.. cerita la pasal pengalaman ko org main ngan mak ko org sendiri. share kat sini..

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 313   Newer› Newest»